منتدى السهر

مرحبا بك زائرنا العزير فى منتدى السهر
منتدى السهر هو منتدى عام وشامل لكل ما تحتاجه
فعليك بالدخول ان كنت عضو او التسجيل مجانا ان كنت زائر ويسعدنا انضمامك الى اسرتنا
ادارة منتدى السهر

منتدى عام والتسجيل مجانى للجميع

عرفت اكتر من 50 واحد فى حياتى من غير مبالغه

شاطر
    تعب قلبى
    هى عضوية مستعارة يستخدمها اى عضو ليسال عن شيأ
    وهومتخفي وراء عضوية تعب قلبى
    هى عضوية مستعارة يستخدمها اى عضو ليسال عن شيأوهومتخفي وراء عضوية تعب قلبى

النوع : انثى
    تاريخ الميلاد : 28/01/1988
     تقيم نشاط العضو تقيم نشاط العضو : 103
    المزاج :

عرفت اكتر من 50 واحد فى حياتى من غير مبالغه

مُساهمة من طرف تعب قلبى في الجمعة 11 ديسمبر 2009, 9:14 pm

انا تعبت والله العظيم تعبت انا هحكيلكم قصتى ويا رب الاقى حل عندكو
    انا مشكلتى مع الحب
    انا بحب بسرعه اوى بطريقه مرضيه ويا ريت كده بس انا بنسى كمان بسرعه
    هقولكو يعنى ايه
    بدات اول قصه حب فى حياتى من اعدادى حبيت ولد معايا فى الدرس وبقيت المحله انى بحبه لغايه ما حبنى واول ما صرحنى بحبه حصلى حاجة غريبه اوى
    لقيت نفسى مش طايقاه وبأرف منه ومش بطيق اشوفه وطبعا ببعد عنه وهو طبعا بيستغرب اذا كان انا اللى كنت هموت عليه
    ومن بعدها وانا حياتى كلها بقيت كده ممكن واحد يعجبنى فى الشارع اعد اسبله وابينله انى هموت عليه لغايه ما يحبنى او ممكن يكون محبنيش ممكن اوى تسليه مبتفرقش معايا
    بلاقى نفسى لو كملت معاه يومين اسبوع بالكتير بعدها بتخنق منه ومش بطيقه واغير رقم تليفونى عشان مسمعش صوته
    مش قادرة اقولكو اشتريت كام خط فى حياتى اكتر من 50 خط ب50 قصه حب
    والغريب انى احب واحد واكرهه وبعدين اشوف صحبه وصحابه كلهم ونفس الحكايه اكرههم
    انا عايزة افهمكو حاجة عشان متفهموش غلط
    انا محدش فيهم لمسنى ولا مسكه ايد ولا اى حاجة علاقتى معاهم بتبقى بخرج معاهم مرتين بالكتير واسمع منه كام كلمه حب بعدها بلاقى نفسى مش طايقاه لدرجه انى لو شفته بعدها ببقى هررجع (اتقيأ)
    انا مش عارفه حالتى دى ايه ؟ هل انا عندى نقص حنان وبحب اسمع كلام كويس من الناس؟ ولا انا بحب اتسلى بمشاعر الناس؟ ولا انا قليله الادب ؟ طب لو قليله الادب ليه بلاقى نفسى مفيش اسبوع ومش بطيقهم كره غير عادى ؟
    انا مش عايزة اقولكو انا سمعتى بقت عامله ازاى دلوقتى انا مشهوووووورة فى الكليه والشارع بتاعى وكل الناس عرفين انى صايعه رغم انى والله العظيم ولا واحد فيهم لمسنى ولا شعرة منى
    انا مقصدش اقول انى معملتش حاجة غلط بس انا حاسه ان ده مرض نفسى مش قله ادب
    واللى مخوفنى وهيموتنى ان معنى كده انى لما ربنا يرزقنى بزوج مهما كنت بحبه هكرهه بعدكده وممكن اخونه دانا ممكن اخونه مع اخوه
    انا مش عيزة ابقى خاينه
    مش عايزة ابقى خايناااااااااه
    بس نسيت اقولكو حاجة انا طبعا فيه منهم اللى لمحتله وملقتش استجابه منه سعتها بئة بفضل متعلقه بيه وببقى عايزاه بأى طريقه لغايه ما بجيبه
    يعنى اللى ملتزم اوى ومتدين بدخله بسكه والروش المدلع بدخله بسكه واللى عايز واحده كسوفه اوى واللى عايز واحده روشه ومجنونه والغريب انى بعرف اتقن كل الادوار دى انا ممثله بارعه
    وبعد ما بجيبه بردو برجع اكرهه
    اختى بتقولى انى صنف زباله يجرى ورا اللى يرميه
    ويكره اللى يحبه وبتقولى انى مش هبقى مرتاحه مع جوزى الا لو احتقرنى وعملنى وحش لانى بكره اللى يحبنى ويعملنى حلو
    بالله عليكو قولولى اعمل ايه اروح لدكتور نفسى ولا ايه انا بجد تعبببببببببت
    yasmina
    مشرفة المشاكل المحرجة
    دكتورة علم الاجتماع
    مشرفة المشاكل المحرجة دكتورة علم الاجتماع

النوع : انثى
     تقيم نشاط العضو تقيم نشاط العضو : 249

رد: عرفت اكتر من 50 واحد فى حياتى من غير مبالغه

مُساهمة من طرف yasmina في السبت 12 ديسمبر 2009, 12:39 am

الصراحة مشكلة غريبة جدااااا وعمرى ما سمعت ان ممكن حد يقولها كدا بس صدقينى اعتر افك ده نص علاجك
    معنى كدا انك حد من جواه نضيف ابدأى من جديد حبيبتى وانسى اللى فات
    انتى معترفى انك غلطى وجميل انك تتكلمى وتواجهى بمنتهى الصراحة كدا وده شئ عجبنى فيكى جدااا
    انتى مش وحشة اوى كدا هو يمكن احتياج للحب بس بعد وقت احساسك بالذنب ومع اكتشافك
    ان اللى كنتى فيه ده مش حب بتفوقى وهو ده اللى بيخليكى عايزة ترجعى بصى نصيحتى ليكى من خلال
    ما درسته ومن خلال سنى واللى شوفته من حالات مقاربة ليكى انك دلوقتى تبدأى تحاولى مع نفسك الاول
    يعنى بالله عليكى ابدأى صح مع ربنا ابدأى تحافظى على صلاتك وعلى علاقتك بربنا وابعدى عن كل ده
    رجعى ثقة الناس فيكى من جديد ولازم تعرفى انه من وضع نفسه موضع شك ميلومش الناس على تفكيرهم
    يعنى انتى اللى حطيتى نفسك فى الوضع ده واخدتى عقابك من عذابك لنفسك ومن سمعتك اللى بقت على كل لسان
    كفاية بقى ابدأى من جديد عيشى صح زى اى بنت مش مشكلة يكون عندك زمايل المهم انك تتعاملى بمايرضى الله ورسوله
    سيبك من العلاقات الفارغة الوقتية وبعدين تقدرى تقوليلى انتى لو استمريتى كدا تفتكرى هتلاقى زوج محترم
    يراعى ربنا فيكى هيقتنع بيكى وانتى كدا ام لاولاده اكيد لآ راجعى نفسك ربنا بيديلك فرصة جديدة متضيعهاش
    سيبك من كل ده يوم ما يجى الحب الصادق اللى بجد هتعرفيه وهتحسيه وساعتها هيبقى من الباب مش بطريقتك
    ابعدى عن كل ده وملكيش دعوة بحد لاتوقعى ده ولا تتجرى ورا كلام ده حاولى حاولى حاولى
    انا قدمت لك نصيحتى على قد مااقدر ولو احتجتى لاى حاجة انا معاكى وطمنينى عليكى اول بااول
    ولو حسيتى بعد فترة انه مفيش تحسن يبقى لازم تروحى لدكتور نفسى
    mayo
    جديد
    جديد

النوع : ذكر
    تاريخ الميلاد : 08/05/1990
     تقيم نشاط العضو تقيم نشاط العضو : 24

رد: عرفت اكتر من 50 واحد فى حياتى من غير مبالغه

مُساهمة من طرف mayo في الخميس 24 ديسمبر 2009, 1:19 am

السلام عليكم انا مايو بصى يا انسة انا مش شكر فى نفسى انا عرفت بنات بعدد شعر راسى على جميع الاشكال والطباع الى انا كنت ببقا عايزها اوى بتقل عليها كلمة بحبك ديه مكنتش بقولها وكانت تحبنى اوى ديه من عينتيك بس مش زيك انتى بجد حالتيك غريبة لو عايزة نصيحتى كاخ مش كاحد تانى لحسن تحبينى انا كمان روحى شوفى شيخ من الى بيعملو الرقية الشرعية مش دجال رجل دين وخليه يعملك رقية شرعية وهى تلاوة بعض ايات القران علاشان لو فى حد كارهك وعاملك حاجة بتروح بفعل ايات القران الكريم وبفضل ربنا وحتى لو مرض نفسى عمتن القران هو هداية للقلوب ومروج للنفس ومحكم للعقل وهو ده حلك جربى ومش هتندمى واتمنى لكى الشفاء امير الحب

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء 13 ديسمبر 2017, 6:55 pm